Online shopping vs. shopping

I recently stared sharing posts about cooperation with online store for clothes and accessories . I shared with you a few new stuff I ordered and my opinion about it ( which you can check out on Lady Look and Red ) . Fortunately cooperation keep on growing and  when I meet my friend yesterday for a coffee she asked my about my opinion about online shopping ( sizes, quality etc.. ) . So after our quietly long discuss I decided to write some words about it and share it with you.

online shopping



Od skora sam počela da delim sa vama slike odeće i nakita koje su naručene na internetu i pisala vam u postovima moja mišljenja o tim stvarima. Medjutim kada sam se juče našla sa drugariom, u našem dugom razgovoru dobila sam pitanja o veličinama i kvalitetu te odeće. Rešila sam da i ovde napišem nešto više o tome u nadi da ću i vama pomoći. Mnogi su skeptični po pitanju online prodavnica , pogotovo onim koje nisu iz naše zemlje jer odeća prelazi dugi put, retko ko želi da promašene veličine da zameni a i onda kupovima zbog poštarine postaje sve samo ne ekonomična.

how to determine size online shopping

Sizes : 



Well , when I first ordered my white dress years ago in my first cooperation ( check it here , actually very unprofessional post and very different me haha :D ) I was not sure about my size , I lost a lot of weight back then so I thought the smallest size will fit me - and it did. But when I get back my weight ( even too much :D ) and get back to my blogging I had a problem with determining my size. I  knew I wore  xs and I also know that it is not my size now! So I tried to find size chart on the website and after taking meter for millers few times in my hand and finding my measures on chart I know what to order. But even then I had a bit of suspicions because ,on my way of picking clothes I found other girls comments above the photos of clothes. They wrote that some dresses/pants were bigger or smaller than they should be. So I trusted them and ordered bigger dress and smaller pants :D
They were absolutely right! So I kindly recommended  you to read comments above photos!


quality of online stores clothes

Koju veličinu zapravo nosite:

Kada sam prvi put bila u prilici da odlučujem o tome ( u mojoj prvoj saradnju sklopljenoj zavhaljujući ovom blogu koju možete videti ovde: Feeling romantic) skoro pa da sam potpuno bila sigurna jer sam nosila najmanju veličinu iz prodavnice pa sam se rukovodila time da ne mozete ni na sajtu biti neke velike razlike,medjutim kada sam dobila na težini i ponovo počela da bloggujem i sklapam poslove tog tipa ,naišla sam na problem odredjivanja veličine. Znala sam od pre da u dnu svih tih website-ova postoje size chart strane u kojima je objašnjenje kako da promerite i koji deo svog tela i pomoću tabele nadjete u koju se veličinu uklapaju vaše mere. Ovo sve deluje lako,medjutim želela bih da vam skrenem pažnju na komentare koji se nalaze ispod proizvoda. Vrlo su korisni i realni. Mnoge devojke su pisale o tome kako su stvari manje/veće od onoga sto se navodi u veličini i to je stvarno istina! Ja sam naručivala vodeći se njihovim komentarina i nisam imala porblema, tako da vam preporučujem da osim slepog verovanja i size chart verujete i devojkama iz comment boxa - one su vaši prijatelji :D

online shopping

Girls from Comment box are your friends!

Quality:

When it comes to quality it is simple . Is determined by the price! The cheaper it gets the less you can expect from it. The good thing is that on some websites they offer costumers to share their photos with their comments and It is very helpful . I decided many times by their photos . You can really see how it fits or looks when you get it out of the bag. So my advice to you - always check out comments of costumers - they will show you the real picture!

I really hope that this was helpful for you , I can not remember what else we talked so if you have and other question please write my on Facebook or here in comments I will answer it all ! Thank you I lot for reading ! Please let me know your opinion about the post :) 
*Hope you will enjoy this Sunday!

online shopping sizes

Price determine quality!

Kvalitet odeće:

Ovo je već potpuno jednostavno, koliko košta - toliko vredi! To smo naučile još od ranije (zahvaljujući Terranovi i New Yorkeru) jer je kvalitet uvek bio odredjen cenom. Tome me je i mama uvek učila jer je pristalica parole - bolje par skupljih nego gomila losih komada u ormanu- pa sam znala šta da očekujem prilikom naručivanja.  Još jedna dobra strana devojki iz komentara (kako to čudno zvuči) su njihove slike odeće - što obučene ,što direktno iz poštanskih kesa - ali realne slike! I to je stvarno odlična stvar jer slika prodavca nije pravo merilo . 


Nadam se da sam vam pomogla makar malo , trenutno ne mogu da se setim šta bih vam još napisala o online kupovini ,ali sve što vam zanima pitajte me na facebook-u ili ovde u komentarima , uvek sam tu da sam pomognem ako mogu :)
Hvala vam što ste čitale i iskreno se nadam da sam se dopao post. :) *Uzivajte u nedelji!  

size chart
Hope you enjoy reading

2 коментара:

Thank you for you time

Instagram